…książki pt.: ‚Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen’ – autorstwa Chrisa Andersona. (…) nie rozpisuję się już więcej, bo książkę przeczytałem z niekłamanym zaciekawieniem i POLECAM!
Zawarty w niej przykład jednego z modeli biznesu opartego na ‚za darmo’ podświadomie wykorzystałem (nie znając go jeszcze!) w swoim systemie udostępniania treści. Dokładniej rzecz ujmując, chodzi o model biznesowy w którym mała część użytkowników – Premium, płacąc za produkt/usługę finansuje bezpłatny dostęp do treści, zwany Freemium – dla pozostałych użytkowników.
W moim przypadku poszedłem jeszcze o jeden krok dalej. Mianowicie przyjąłem założenie, że użytkownik, który chce mieć od razu dostęp do wszystkich treści – „zapłaci” za nie: czyli zapisze się na listę autorespondera aby otrzymywać codziennie jedną wiadomość HASŁEM do kolejnego Rozdziału.
Było to bardzo dobre posunięcie ponieważ dzięki temu formularzowi zbudowałem 3 listy adresowe liczące ponad 600 aktywnych subskrybentów, każda – w przeciągu 2 tygodni!
Jaki to formularz?
Aby zobaczyć jak działa, po prostu go wypróbuj.
…a jeśli chcesz taki formularz zapisz się na listę i pobierz pliki tutaj.