…systemu o dodatkowe funkcje, np. ankiety, CRM, tworzenie landing page / squeeze page, integrację z zewnętrznym oprogramowaniem i inne.
FUMP 2.0 wyróżni się także zaawansowanymi i innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie dostosowania kampanii do zróżnicowanych grup odbiorców – umożliwi m.in. budowanie zaawansowanych sublist. Oznacza to łatwą segmentację odbiorców i kierowanie wiadomości wyłącznie do osób, które wyraziły zainteresowanie określonymi tematami poprzez kliknięcia w linki w poprzednio wysyłanych wiadomościach.
Jak mówi Piotr Michalak, współwłaściciel Strategii Rozwoju s.c.,„Zwiększa to skuteczność kampanii email marketingowych i jednocześnie satysfakcję czytelników wysyłanych wiadomości”.
FUMP 2.0 jest obecnie w fazie beta-testów, które potrwają do końca sierpnia 2011. Na początku października odbędzie się premiera nowego systemu. Będzie można kupić go na własność, w przeciwieństwie do większości systemów tego typu, które trzeba opłacać abonamentowo.
Wszyscy klienci poprzedniej wersji FUMPa 1.0 otrzymają nowego (FUMP’a 2.0) NetMailer’a za darmo…

_____________________________
[…] więcej informacji znajdziesz na oficjalnym blogu Dariusza Bogackiego,
menedżera projektu FUMP 2.0.